Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne. Czytaj więcej »
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne. Czytaj więcej »
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii „Odkrywaj Warszawę dzielnicami”. Czytaj więcej »
Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia – króla gór. Rok 2019 to czas zmian – 17 kwietnia w telewizji pojawi się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał utalentowany Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie Czytaj więcej »
Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. Również kot Mleczysław wraz z Mleczną Kitą zaczęli już przygotowania do tego wyjątkowego czasu, a każdy wie, że to, co koty lubią najbardziej w przedświątecznej gorączce, to oczywiście malowanie pisanek. Jak nasi bohaterowie ozdobili swoje wielkanocne dzieła? W tym roku inspiracją stały się oczywiście mleko i produkty... Czytaj więcej »
Klienci Biedronki ruszyli na wielkie świąteczne zbiory. W ramach akcji „Wielkanocna wyklejanka” kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-procentowego rabatu na zakupy. Popularność akcji jest ogromna: na tydzień przed końcem zbierania naklejek, który finalnie upłynął 14 kwietnia, do wymiany... Czytaj więcej »
Bonduelle, lider na rynku warzyw apertyzowanych wraca na ekrany telewizorów, przypominając nam, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle. Czytaj więcej »
Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych, stale zaskakując rynek nowościami w postaci nieoczywistych połączeń smakowych. W tym roku na półkach sklepowych pojawiły się dwie nowe wersje smakowe Mirindy MIX-IT, w niebanalny sposób łącząc ze sobą truskawkę z liczi oraz jabłko z kiwi. Dzięki intensywnym, owocowym połączeniom smakowym Mirinda pozwala... Czytaj więcej »
ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo. Czytaj więcej »
Warka Radler, jako lider kategorii, nieustannie tworzy innowacje i wyznacza trendy. Tego lata marka wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak. Czytaj więcej »
Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Czytaj więcej »
Pięć smaków w pięciu miastach. W kwietniu miłośnicy lodów Ben&Jerry's z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska będa mogli wziąć udział w darmowej lodowej wyżerce w ramach święta marki - Free Cone Day. Czytaj więcej »
Z początkiem kwietnia do sieci handlowych trafiło opakowanie promocyjne, zawierające napój Musujące Jabłko Braci Sadowników 330 ml oraz Żubrówkę Bison Grass 500 ml. Czytaj więcej »
W świecie oferującym wiele możliwości i setki okazji do spotkań z bliskimi, to, czego niejednokrotnie nam brakuje to… czas. Każdy z nas bywa zmęczony i zapracowany, ale równie często zdarza się nam sięgać po – niekiedy absurdalne – wymówki, aby uniknąć towarzyskich spotkań. Wyborowa pokazuje, że to na powodach do spotkań warto się skupić, ponieważ mogą być ich... Czytaj więcej »
Gdy nie wiadomo, co wybrać – Kubuś zawsze proponuje połączenia zgodne z Dziecięcymi Standardami. Dzieci uwielbiają owocowe musy, dlatego marka połączyła je z jogurtem i stworzyła kolejną smaczną i wartościową propozycję: Mus+Jogurt, którą przedstawia w najnowszej kampanii. Czytaj więcej »
Marka Vileda rozpoczęła działania reklamowe wspierające komunikację mopa obrotowego TURBO. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników. Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Czytaj więcej »
Zbliżająca się Wielkanoc to doskonała okazja do rodzinnych spotkań przy kawałku pysznego ciasta. Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów. Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania... Czytaj więcej »
DHL Supply Chain to operator logistyczny, będący częścią globalnej GRUPY logistycznej DP DHL. Na polskim rynku DHL Supply Chain działa od 2002 roku zatrudniając ponad 3000 pracowników. W związku z intensywnym rozwojem, firma zatrudni do końca roku ponad 1000 osób – głównie na stanowiska magazynierów, operatorów wózków widłowych, osób na stanowiska team leaderów, a także... Czytaj więcej »
Z okazji początku wiosny Bakalland, lider rynku bakalii, oraz marka obuwia dziecięcego BARTEK przygotowały dla swoich klientów pożywny upominek. Do każdego zakupu w sklepach BARTEK dodawana jest przekąska w postaci batonów BA! KIDS o smaku Jabłko&Cynamon. To doskonała forma przekąski, którą można zabrać z sobą na pierwszy wiosenny spacer lub spakować do szkolnego plecaka. Czytaj więcej »
Rusza największa loteria grillowa na rynku piwa w Polsce. Marka Kasztelan przygotowała w tym roku dla konsumentów wyjątkowe nagrody o łącznej wartości ponad miliona złotych. Do wygrania są atrakcyjne gadżety grillowe oraz … domy z działkami. Czytaj więcej »
Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, z okazji 5 urodzin rozpoczyna emisję spotu reklamowego z udziałem znanego aktora filmowego i teatralnego - Artura Żmijewskiego - nowego ambasadora marki. Bohater spotu zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień z lat dzieciństwa i beztroski, które nieodłącznie związane były z wakacjami,... Czytaj więcej »
Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. Czytaj więcej »
Robert Burneika bohaterem najnowszej kampanii reklamowej marki HELIO „Najpierw masa, później ciacho!” Czytaj więcej »
Jedynie magia włoskiego makaronu potrafi zmienić nawet najbardziej sztywne spotkanie towarzyskie w wyśmienitą zabawę. Oto przekaz wypuszczonej pod koniec lutego nowej globalnej kampanii, w której znów zagościł duet Rogera Federera i Davide Oldaniego. Gościem specjalnym na przyjęciu, które nieoczekiwanie zmienia się w wieczór włoskiej kuchni została kilkukrotna mistrzyni świata... Czytaj więcej »
Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter. Czytaj więcej »
Kubuś powraca z serią spotów zachęcających najmłodszych do wspólnych ćwiczeń. Tym razem przedstawia dzieciom karate – proste ćwiczenia nawiązujące do tego sportu mają zachęcić najmłodszych do wspólnej zabawy. To kolejna odsłona kampanii „Rusz się z Kubusiem”. Czytaj więcej »
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Każdy z nich pełen jest pasji, a do warzenia piwa podchodzi z radością i gotowością do eksperymentowania, czego wynikiem są piwne gatunki Żywca. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją... Czytaj więcej »
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z... Czytaj więcej »
Przyjaźń zaczyna się od pysznych, prostych gestów, które nadają życiu smak – ta idea była bliska firmie Hochland Polska od początku jej istnienia. Kiedy wiele lat temu na srebrnych ekranach zagościła kultowa już dziś reklama SZKOLNI PRZYJACIELE, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na... Czytaj więcej »
Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”. Czytaj więcej »
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Poznaliśmy skład Poland National Culinary Team Junior...
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie...
Sieć nie zwalnia tempa...
Ciekawość w roli głównej!...
Sieć ALDI wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych...
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Kolejna nowość w ofercie Sofio – ciastka francuskie z...
Przed nami dwa miesiące pełne atrakcji...
Z prostym przekazem i butelką wody w ręku – kampania...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...